بهترین جرم گیر شیرآلات

بهترین جرم گیر شیرآلات

اینکه شیرآلات آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی که در منزل و محل کار بیشترین تماس را با آب دارند، طی مدت کوتاهی دچار رسوب و لک شوند، امری اجتناب ناپذیر است.

اگر شیرآلات جرم گرفته و کثیف باشند علاوه بر تاثیر ظاهری ناخوشایندی که بر جا می‌گذارند، در دراز مدت باعث مشکلاتی در عملکرد آن نیز می‌شوند. اما استفاده از مواد شیمیایی مضر که هم برای سلامتی و هم برای سطوح آسیب‌زا هستند، راه حل درستی به نظر نمی‌رسد.

برای از بین بردن جرم شیرآلات، پیشنهاد ما جرم‌گیر شیرآلات نانوسان است که محصولی قوی جهت از بین بردن رسوب شیرآلات است. این جرم‌گیر سریع و بدون آسیب به سطح، آن را از هرگونه رسوب و پسماند پاک می‌کند.

ما در فروشگاه آقای بیز این محصول را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهیم که شما می‌توانید با خیالی آسوده نسبت به تهیه آن اقدام نمایید.

قیمت و خرید جرم گیر شیرآلات نانوسان بیز

در ادامه به بررسی مشخصات، مزایا، کاربردها، روش استفاده درست و قیمت این محصول فوق‌العاده از محصولات نانوسان می‌پردازیم. با ما همراه باشید.
جرم گیر شیرآلات نانوسان

شیر آلات سرویس بهداشتی و آشپزخانه، بیشترین تماس را با آب دارند و از این رو، به مرور زمان دچار رسوب گرفتگی می شوند و سطح و کناره های آن ها با رسوب های سفید رنگ آب پوشانده می شود. این رسوب ها در درازمدت تثبیت می شوند و جدا سازی و پاک سازی آن ها روز به روز دشوار تر می شود. از آنجایی که شیر آلات جزو اِلِمان های پرکاربرد و پرجلوه در منزل به شمار می آیند تمیزی و براق بودن آن ها اهمیت زیادی دارد و اگر رسوب داشته باشند، جلوه خود را از دست می دهند. جرم بر نانوسان محصولی فوق العاده برای از بین بردن رسوب های ایجاد شده از تماس سطح با آب می باشد  و با سرعت بسیار بالا ، به آسانی و بدون آسیب به سطح جرم را از روی سطح پاک می نماید .
این محصول فوق العاده غلیظ بوده و استفاده ی اسانی هم دارد .✓ روش استفاده ی جرم گیر و رسوب بر شیرالات :محصول را با

استفاده از یک مسواک یا برس به سطح مورد نظر اغشته کنید و به اصطلاح هم بزنید تا محلول با سطح کاملا اغشته شود

سپس کمی زمان دهید و در نهایت با اب بشویید .نتیجه ای که بدست می اید چشم گیر است .این محصول تحت لیسانس

المان است .


مصارف جرم گیر شیرآلات نانوسان

شیرهای حمام و آشپزخانه بیشترین تماس را با آب دارند به همین دلیل به مرور زمان مسدود می شوند و سطح و کناره های آنها با رسوبات آب سفید پوشیده می شود.

این رسوبات در دراز مدت ته نشین می شوند و جداسازی و پاکسازی آنها دشوارتر می شود. از آنجایی که شیرآلات یکی از پرکاربردترین و برجسته ترین وسایل خانه هستند، تمیزی و درخشندگی آنها بسیار مهم است و در صورت داشتن رسوب ظاهر خود را از دست می دهند.

خوشه روی نانوسیم محصولی عالی برای از بین بردن رسوبات از تماس سطحی با آب است و با سرعت بسیار بالا به راحتی و بدون آسیب سطح خوشه از سطح جدا می شود.

محصول جرم گیر شیرآلات نانوسان بیز را می توان در موارد زیر مورد استفاده قرار داد:

    انواع ظروف استیل
    انواع شیرآلات، شلنگ های فلزی و فنری دوش حمام
    کاشی و سرامیک
    ظروف کریستال
    ظروف چینی و هر سطحی که رسوب آب روی آن وجود دارد.

ویژگی های اسپری جرم گیر شیرآلات نانوسان

محصول جرم گیر شیرآلات نانوسان دارای ویژگی های متعددی است از جمله :

    برطرف کننده جرم آب
    کاربری آسان
    پاک کنندگی عالی
    بدون نیاز به مصرف چند باره

قیمت جرم‌گیر شیرآلات نانوسان در فروشگاه آقای بیز
معمولا حجم سفارشات ثبت شده از طرف شما، تاثیری مستقیم بر قیمت نهایی این محصول دارد. برای سفارشات در حجم بالا در این فروشگاه، تخفیفات ویژه در نظر گرفته می‌شود.

بهتر است برای اطمینان از اصل بودن کالای مورد نظر، حتما از نماینده‌های معتبر شرکت بیز خرید کنید و از اعتماد به اشخاص ناشناس و سودجو خودداری فرمایید.

جرم‌گیر شیرآلات نانوسان با فرمول ساخت مخصوص کمپانی گلوبال پریفر توسط شرکت بیز در ایران تولید می‌شود.



ما در فروشگاه آقای بیز این محصول را به صورت مستقیم از کمپانی بیز دریافت کرده و با بالاترین کیفیت و مناسب‌‌ترین قیمت در اختیار مصرف‌کنندگان عزیز قرار می‌دهیم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه‌ ‌خرید جرم‌گیر شیرآلات نانوسان، با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : چهار شنبه 18 مرداد 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: